Balfaszcsászár

A balfasz dolgokról amikbe belesodródtam több évtizedes balfaszkodásaim eredménye képpen

Kilenc - Hideg

2012.01.31. 18:29 | balfaszcsaszar | Szólj hozzá!

Valami iszonytatoan hideg van. Minusz serafutty es meg sokkal tobb, ekezet meg mindig nincs, mert lehet h ennyi idore nem is kell. Hosszuak a napok, bemelegites a masik idozonakhoz, pont tokeletes, mert csak picikekkel kezdek. Egy ora ide v oda, eleg konnyed. Hala a visszafelenek konnyen borul a napirend es a maniakus korankeles kezd vegkepp beallni. Probalok felzarkozni a karacsony elotti tortenethez, de eleg nehez visszternem a regi formamba. A sok ingyen kaja eleg komoly csabero es tenyleg de tenyleg lehet jokat enni. Az is eleg hihetetlen, hogy olyan korulmenyek kozott nyomulok, ami otthon messze out of scope. Kozben vegig meg mindig Slint porog a fejemben. Odatettek, rendesen a sracok. Marci lehet rossz velemennyel van eziranyu zenei erdeklodesemnek, dehat en sem vagyok egy feltetlen trash metal rajongo.

Jobb, mint egy evvel ezelott volt, nem sokkal, de valamivel. Az anyagi helyzetem meg mindig husba markolo es a regi szarok oriasi jeghegykent tornyosulnak elottem. A halogatas es tutyi-mutyizas mindig meghozza az eredemenyet... Remelem szombatra kicsit fittebb leszek. Mennem kell mandalaekhoz, ha mar a multkor a taknyot fekudtem ki. Vele almodtam, ez valamifele jungi tortenet. Azt almodtam, hogy bulizni mentunk es annyira izgultam mint tini koromban es os is, sot o meginkabb. Remelem nem csak en kombinalom tul a dolgot. Majd ha vege az utazasosdinak, akkor mindenkeppen utanajarok. Tudnom kell, hogy vajon tenyleg annyira elidegenedtem az emberekrol h mindenfeleket fantazialok, vagy a kis csapjaim tenyleg veszik meg a mindenfele adasokat. Vele almodtam es vegre jo volt, pihentek a remalmok es kedelyes nyalcseppel a parnamon ebredtem. Ennek az utazosdinak hideg helyre es jobbara nem tul szorakoztato nepekkel egyetlen elonye van. A kis ordogi koreimbol kicsit kirobbanok vegre. Szombaton megyek, remelem nem fogok megint osszeomlani a kb semmitol :D

 

Addig is

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletolykonnyunektunoaprosagai.blog.hu/api/trackback/id/tr974036457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása